4Noutati pe site

Noutati Scaune Birou

Noutati Casa si gradina

Vezi siTesaturi

NeaparatMese de gradina

Inlocuire asamblu complet Display+Sticla iPhone 7 Plus culoare neagra

Opinia ta?

3500187

Nou

Serviciu Inlocuire sticla sparta, LCD functional,  iPhone 7 Plus Negru   De ce noi? Pentru ca reconditionam display-uri folosind procese, procedee si utilaje similare celor folosite de producatori...

599.00 RON

Recomandari

Serviciu Inlocuire sticla sparta, LCD functional,  iPhone 7 Plus Negru   De ce noi? Pentru ca reconditionam display-uri folosind procese, procedee si utilaje similare celor folosite de producatori.  Procesul tehnologic este similar cu cel al producatorilor.  Nu folosim adezivi cu uscare UV, ci medii de tratare sub presiune inalta. Pentru ca iti oferim garantia produsului reconditionat, ca o confirmare a calitatii serviciilor.  Si nu in ultimul rand, pentru ca dispunem de personal calificat si certificat. Serviciu cu LCD la schimb* *Preturile includ TVA; Pret valabil prin lasarea cu titlu gratuit al display-ului cu geamul spart, la schimb, acesta trebuind sa fie perfect functional, fara dungi, ciobit, pete negre, etc. In cazul in care LCD-ul display-ul este afectat si nu poate fi reparat, se vor  aplica preturile aferente inlocuirii display-ului fara LCD la schimb.   Produsele care sunt receptionate pana in ora 10:30, beneficiaza de reparatie in aceeasi zi contra taxei 70 RON (tva inclus)! *Serviciu disponibil doar in Bucuresti! Pentru produsele din tara, durata de reparatie si returnare este in medie de 3-5 zile lucratoare!   Serviciu fara LCD la schimb**   Produsele care sunt receptionate pana in ora 10:30, beneficiaza de reparatie in aceeasi zi contra taxei 70 RON (tva inclus)! *Serviciu disponibil doar in Bucuresti! Pentru produsele din tara, durata de reparatie si returnare este in medie de 3-5 zile lucratoare!   Informatii:   - Clientul este de acord ca produsul lasat in vederea reparatiei de inlocuire LCD este in afara garantiei oferita de producator (sticla sparta a LCD-ului  insemnand soc mecanic), iar inlocuirea display-ului  defect este facuta cu un display reconstruit in totalitate, in Romania, prin procedee speciale de reconstructie, similare producatorilor, conform filmului de prezentare, disponibil inclusiv pe www.profix-service.ro - Compania evoMAG garanteaza utilizatorului ca, in cazul defectarii in conditii normale de utilizare a display-ului, pe perioada de garantie de 60 zile calendaristice, acesta va fi reparat gratuit. - Se acorda garantie doar la reparatia efectuata. Garantia oferita se pierde in cazul in care se constata socuri mecanice, contact cu lichide, zgarieturi asupra sticlei. Clientul nu va avea pretentii (reclamatii) ulterioare de orice natura asupra starii in care a lasat/trimis aparatul (cu sau fara accesoriile aferente, softuri, etc) spre a fi inlocuit display-ul,  avand in vedere faptul ca o constatare completa in momentul prezentarii aparatului nu este posibila, ci doar in cadrul unitatilor service partenere evoMAG. - In acest sens firma nu isi asuma raspunderea pentru defectele ascunse ale produsului care nu au fost prezentate in mod intentionat sau neintentionat de catre client, si aduce la cunostinta clientului ca interventia  avuta este doar de inlocuire a display-ului, iar clientul este de acord ca pot exista eventualele costuri suplimentare care i se vor comunica de catre unitatile service acreditate, in vederea acceptarii. - Transportul este gratuit daca operatiunea de schimbare a LCD-ului este efectuata, dar ca, in cazul in care acesta nu este efectuat se va percepe o taxa de 40 RON, reprezentand cheltuieli de transport. - Prin lasarea terminalului in vederea inlocuirii display-ului spart, clientul a luat la cunostinta ca exista posibilitatea ca datele software (aplicatii, Google, iStore, agenda, etc) sa fie pierdute, caz in care recomandam insistent un back up complet al telefonului, compania neputand fi facuta raspunzatoare pentru orice fel de dauna directa sau indirecta adusa prin lasarea aparatului in punctul de colectare. Procedura: 1. Selecteaza produsul/serviciul dorit  (inlocuire sticla produs x) – mare atentie ce defect prezinta produsul Dumneavoastra; 2. Se trimite sau se preda produsul impreuna cu un nr de comanda (se atasaza nr comenzi coletului) la sediul nostru in atentia departamentului service; 3. Produsul odata ajuns se redirectioneaza catre laborator, se expertizeaza daca intruneste conditiile de reparatie (nu se poate efectua reparatia fara o expertiza in prealabil); 4. Se informeaza de catre service daca se poate repara si ce implica reparatia (daca este cazul); 5. Dupa acordul in scris al clientului (atunci cand este cazul) se inlocuieste display (ansamblu); 6. Produsul se returneaza dupa reparatie de catre service, clientul achita personal in showroom comanda (sau se trimite prin curier si achita Ramburs sau OP).   Atentie! Nu se accepta reparatia produselor care prezinta pixeli blocati/zone care nu raspund la comenzi, au display deteriorat. Nu se accepta terminale care prezinta deformari. Inlocuirea sticlei implica numai inlocuirea acestei piese. Nu se inlocuieste tot ansamblul display + sticla, daca se achita numai inlocuire sticla. Nu ne asumam raspunderea pentru viciile ascunse ale produsului (placa de baza deteriorata/difuzor nefunctional, etc…partial sau total) Costurile de transport, sunt suportate de catre consumator. Nu raspundem pentru deterioraririle cauzate de ambalarea sau manipularea necorepunzatoare.